dimarts, 21 d’abril del 2015

ANÀLISI DE PUBLICITAT



1- Estrella damm 2013: love of lesbian.


ARGUMENT: Grupd'amics i amigues que passen un dia d'estiu perfecte. Imatges d'una noia banyant-se al mar i seguidament, un grup d'amics pujant junts cap a una casa de la costa amb piscina on fan una paella entre tots, veuen estrella damm i gaudeixen de la festa fins la nit on surgeixen escenes d'amor entre alguns dels personatges.

Target: Dirigit a tots els públics, especialment a la gent jove que vol gaudir d'un estiu com aquest.

RECURSOS PUBLICITARIS

 - Paraules esquer: Mediterràniament.
 - Atracció sexual i cap a les coses mones: Petons i ambient d'estiu.
 - Patrons ideals: Fa que t'identifiquis amb la diversió i disfrutar de la festa i          els amics
 - Dissonància cognitiva: Mostrar que la Estrella Damm fa que tinguis un estiu    perfecte.

L'anunci busca persuadir perquè apel·la als sentiments.

2- Nike presents just do it possibilities.


ARGUMENT: Comença una noia corrent amb bambes nike a la qual la segueixen un grup de persones també amb bambes nike, seguidament, un noi fent bike se'l compara amb un sobre un cavall i un toro fent el mateix tipus d'acrovàcies, a continuació un noi ballant a una festa passa a situar-se a un camp de futbol amb futbolistes de renom com Piqué. També veiem l'escena d'un noi fent bulling a un nen, el noi es troba derepent a un combat de boxe on li ensenyen una lliçó. Tenim també joves jugant a pingpong que passen a partits importants de tenis i simultàniament altres jugadors de bàsquet que els hi passa el mateix.

Target: Dirigit a tots els públics principarlment a gent que li agrada l'esport i vol motivació.

RECURSOS PUBLICITARIS

- Paraules esquer: Just do it.
Atracció sexual i cap a les coses mones: Esport i forma física.
- Patrons ideals: Fa que vulguis estar en forma i amb la marca nike dóna a    entendre que seràs una estrella.
- Dissonància cognitiva: Mostrar que amb nike pots arribar a ser un gran    esportista i cumplir els teus somnis.

L'anunci busca persuadir perquè apel·la als sentiments.


3- Heineken (anunci de les sabates)



ARGUMENT: Hi ha una festa de benvinguda a una casa que s'ha comprat una parella i estan els amics i amigues d'aquesta. La noia ensenya la casa a les seves amigues i arriba al seu gran armari ple de sabates, roba i bolsos, comencen a cridar de l'emoció i senten crits dels nois encara més forts i esbojerrats. Apareix la imatge dels nois dins d'un armari similar ple de cerveses heineken i tots ilusionats amb el que estan veient. En conclusió, les noies veuen que el que té el marit és millor, o aixo sembla.

Target: Dirigit a gent jove i cap amunt.

RECURSOS PUBLICITARIS

- Paraules esquer: Piensa en verde.
Atracció sexual i cap a les coses mones: La ilusió i diversió que mostren els    nois.
- Patrons ideals: Fa que vulguis aquestes cerveses ja que per l'anunci sembla  que són essencials.
- Dissonància cognitiva: Mostrar que amb la cervesa Heineken tens la il·lusió i    diversió  assegurada i que és de les coses més importants i necessita un espai  cla a casa  teva.

L'anunci busca persuadir perquè apel·la als sentiments.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada